- Zapytania ofertowe

- Wyniki ZF








Biuro:
ul. Sołtyka 16
39-300 Mielec
Tel/Fax: +48 17 7887270
Mobile: +48 602766982
szel-tech@szel-tech.pl




Projekty UE





    More Affordable Small Aircraft Manufacturing

    Nazwa beneficjenta: SZEL-TECH Szeliga Grzegorz
    Okres realizacji: 2016-2021


    SAT-AM to projekt badawczy finansowany przez Komisję Europejską w ramach programu CLEAN SKY 2. Całkowity budżet projektu przekracza 9 milionów euro, z czego dofinansowanie z Komisji Europejskiej wynosi 6 milionów euro. Konsorcjum, koordynowane przez Instytut Lotnictwa, składa się z 8 partnerów reprezentujących przemysł lotniczy i instytuty naukowo-badawcze. Poza Instytutem Lotnictwa w skład konsorcjum wchodzą:

    • • Polskie Zakłady Lotnicze Sp. z o.o. (PZL Mielec)
    • • EUROTECH Sp. z o. o. (Eurotech)
    • • SZEL-TECH Szeliga Grzegorz (Szel-Tech)
    • • P.W. „Metrol” Dariusz Dąbkowski (P.W. Metrol)
    • • ULTRATECH Sp. z o.o. ( Ultratech )
    • • ZAKŁADY LOTNICZE Margański & Mysłowski S.A. (ZLMM)
    • • Centro Italiano Ricerche Aerospaziali (CIRA)

    Szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego projektu udzieli: :
    Paweł Bałon, e-mail: p.balon@szel-tech.pl, Tel/Fax:+48 17 7887270


    Oficjalne strony związane z prowadzonym projektem:

    - http://ec.europa.eu/
    - http://www.cleansky.eu/

    AIRFRAME ITD. Grant Agreement n° : CS2-AIR-GAM-2014-2015-01 (annex III)
    Topic: JTI-CS2-2015-CPW02-AIR-02-07
    Proposal Number/Akronym: 699757/SAT-AM



    Full scale High speed aerodynamics characteristics of the Civil Tilt Rotor

    Nazwa beneficjenta: SZEL-TECH Szeliga Grzegorz
    Termin realizacji: 01.11.2018 – 31.10.2021



    HIGHTRIP to projekt współfinansowany przez Komisję Europejską w ramach program Clean Sky 2 (Horyzont 2020). Konsorcjum koordynowane przez NLR składa się z czterech partnerów. Instytut Lotnictwa weźmie udział w procesie projektowym, zaś firmy P.W. Metrol oraz Szel-Tech w procesie produkcji wspólnie z NLR. Za oprzyrządowanie oraz wyposażenie w aparaturę pomiarową będzie odpowiedzialny NLR, jak również za nadzór oraz opracowanie wyników badań tunelowych, które zostaną zrealizowane we francuskim instytucie ONERA. Projektowany model będzie odpowiadał wymaganiom stawianym przez Leonardo Helicopters. Projekt realizowany jest w Instytucie Lotnictwa w Centrum Nowych Technologii. Celem HIGHTRIP jest projekt, wykonanie oraz przeprowadzenie badań tunelowych modelu statku powietrznego w układzie mieszanym (tiltrotor) rozwijanego przez Leonardo Helicopoters we współpracy z Partnerami ramach programu Clean Sky 2:

    • • Łukasiewicz Reseach Network – Institute of Aviation (ILOT)
    • • SZEL-TECH Szeliga Grzegorz (Szel-Tech)
    • • P.W. „Metrol” Dariusz Dąbkowski (P.W. Metrol)
    • • STICHTING NATIONAAL LUCHT- EN RUIMTEVAARTLABORATORIUM (NLR)

    Szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego projektu udzieli: :
    Paweł Bałon, e-mail: p.balon@szel-tech.pl, Tel/Fax:+48 17 7887270


    Oficjalne strony związane z prowadzonym projektem:

    - http://ec.europa.eu/
    - http://www.cleansky.eu/



    Full scale High speed aerodynamics characteristics of the Civil Tilt Rotor
    Topic: JTI-CS2-2017-CfP07-FRC-01-16





    Nacelle Structure for Next Generation TiltRotor

    Nazwa beneficjenta: SZEL-TECH Szeliga Grzegorz
    Okres realizacji: 2019-2023



    TiltRotor (NGCTR) to projekt badawczy finansowany przez Komisję Europejską w ramach programu CLEAN SKY 2. Konsorcjum składa się z 7 partnerów reprezentujących przemysł lotniczy i instytuty naukowo-badawcze:

    • • Łukasiewicz Reseach Network – Institute of Aviation (ILOT)
    • • TRELLEBORG SEALING SOLUTIONS FRANCE SAS(TSS)/li>
    • • SZEL-TECH Szeliga Grzegorz (Szel-Tech)
    • • P.W. „Metrol” Dariusz Dąbkowski (P.W. Metrol)
    • • LA composite, s.r.o. (LAC)
    • • Politecnico Di Milano(POLIMI)
    • • STICHTING NATIONAAL LUCHT- EN RUIMTEVAARTLABORATORIUM (NLR)

    Szczegółowe informacje dotyczące prowadzonego projektu udzieli: :
    Paweł Bałon, e-mail: p.balon@szel-tech.pl, Tel/Fax:+48 17 7887270


    Oficjalne strony związane z prowadzonym projektem:

    - http://ec.europa.eu/
    - http://www.cleansky.eu/
    Call: H2020-CS2-CFP09-2018-02
    Topic: JTI-CS2-2018-CfP09-FRC-01-26
    Design, manufacture and deliver a high performance, low cost, low weight Nacelle Structure for Next Generation TiltRotor (NGCTR) - Technology Demonstrator (TD)